škola
Office365 Kontaktirajte nas
Lotrščak Hrvatski jezik Lotrščak English language

Posjet Barceloni

U vremenu od 10.1. 2017. do 13.1.2017. naši učitelji i koordinator projekta posjetili su Barcelonu kako bi pobliže upoznali obrazovne modele diferenciranih škola. U sklopu toga putovanja  upoznali smo škole Viaro i La Farga. Na fotografijama možete vidjeti interijere i eksterijere škole , vrtića ali i kako smo provodili slobodno vrijeme.
Ono što nas je posebno oduševilo je samostalnost  djece u školi, ali i u njihovim obiteljima. U razgovoru s roditeljima i učiteljima za zaključiti je da je za to zasluženo mentorstvo još od vrtićke dobi.  Još jednom smo se uvjerili da su osnova razvoja vrlina upravo zaduženja. Primjerice, boraveći  kao gosti kod obitelji Postigo mogli smo vidjeti kako djeca sama postavljaju doručak, ali i samostalno odlaze u školu udaljenu 45 minuta vožnje vlakom. Prilikom posjeta školama promatrali smo i nekoliko nastavnih sati u razrednoj i predmetnoj nastavi. Bili su to razredi  od 20-ak i više učenika. Na zidovima u učionici mogu se vidjeti mnogobrojna razredna pravila te panoi ukrašeni obiteljskim fotografijama kao podsjetnik važnosti partnerskog odnosa škole i obitelji. Nastavni dan počinje u 9.30 i završava u 16.30. Učenici jednu nastavnu jedinicu obrade na materinjem jeziku, ali i na engleskom u svrhu uvježbavanja stranog jezika. Ono što nastavni proces u ovim školama čini dinamičniji je upotreba ICT- a  , ali i mnogobrojna nastavna sredstva i pomagala njihovih izdavačkih kuća. Učenici ovdje početne korake programiranja uče u najranijoj školskoj dobi. Ono što je važno naglasiti je svakako stav roditelja da njihova djeca uče za život, a ne za ocjenu.
Posjetivši i vrtić mogli smo vidjeti kako odgajateljice još od 3. g kod djece nastoje kroz dramsku aktivnost pobuditi duhovnost, samostalnost, ali i odgovornost. Djeca su okružena prirodnim materijalima koje roditelji donose u vrtić. Kroz razgovor s odgajateljicama saznali smo kako intenzivno kod svojih odgajanika potiču urednost . Primjerice, svako dijete poslije igre igračku vraća  na svoje mjesto. Ono što zauzima posebno mjestu u obiteljima, vrtićima i školama je svakako molitva te upravo s njom počinju i završavaju svoj dan. Molitva je ona koja obitelj drži na okupu i ona postaje mjesto topline, ljubavi , uvažavanja i povjerenja.
Na kraju možemo samo reći  da smo uživali u ovom kratkom putovanju. Mnogo smo toga vidjeli, naučili i zabavili se. Sve ono što može pomoći u odgoju i osobnom razvoju naših dječaka svakako ćemo implementirati u našu nastavu.


Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Ispiši stranicu